Ofte stilte spørsmål

Hvor kan jeg finne flere oppskrifter?
Har dere flere nettsider?

Vi har to nettsider: madebyberitnordstrand.no tar for seg produkter, nettbutikk og noen oppskrifter på hvordan du kan bruke produktene. Beritnordstrand.no er bloggen til Berit der du finner diverse artikler, flere oppskrifter og inspirasjon! Følg gjerne med begge steder ?

Kan jeg handle ferskvarer i nettbutikken?

Ferskvarer får du dessverre ikke kjøpt i nettbutikken foreløpig, men finnes i de fleste dagligvarebutikker.

Min lokale matbutikk tar ikke inn Berit sine produkter. Hvor får jeg tak i de?
Er alle produktene veganske?

Vi jobber stadig med å utvikle flere veganske produkter, men noen av våre produkter inneholder egg og melk.

Les gjerne ingredienslistene som er nederst på produktbeskrivelsene.

Inneholder sjokoladen melk?

Alle sjokoladene er laktose- og melkefrie, men kan inneholde spor av melk.

 

Kan jeg bestille varer på telefon eller mail?
Kommer kostnader ved kjøp på frakt og ekspedisjonskostnader i tillegg?

Fraktkostnadene kommer i tillegg og vises i kassa.  Bestiller du varer med et totalbeløp på over 800kr. blir det fraktfritt. 

 

Hvordan kan jeg ta varene i retur?

Angrerettskjema sendes med bestillingen din.

Vennligst ta kontakt med kundeservice på 69213128 for å avtale evt. retur.

 

Koster det noe å gjøre en retur?

Om du angrer ditt kjøp må du betale returporto. Om vi har gjort en feil, dekker vi returkostnadene.  Ta kontakt med kundeservice for å avtale returen.

 

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Bestillinger blir behandlet fortløpende. Om du har gjort en feil, ta kontakt med kundeservice omgående. Om vi ikke har behandlet din ordre, kan vi kansellere den.  

Hvordan kan jeg endre en bestilling?

Bestillinger blir behandlet fortløpende. Om du har gjort en feil i din bestilling, ta kontakt med kundeservice.

Hva er returadressen?

Returadressen er:

Granada avd. Made by Berit Nordstrand
PB 373
1753 Halden

Jeg ønsker å utføre reklamasjon. Hvordan gjør jeg det?

Reklamasjonsrett dekker varer som er feil i følge gjeldende forbrukerlover. Har det skjedd en feil med bestilt vare må du fylle ut angreskjemaet og sende varen tilbake som retur. Vi står for returfrakten ved godkjent reklamasjon. Ta kontakt med kundeservice på forhånd.

Når blir min bestilling sendt?

Som oftest blir din bestilling sendt neste virkedag.

Hvordan blir varene sendt?

Din ordre blir sendt som en Service Pakke med Bring/Posten.

Hvordan blir jeg refundert ved retur?

Ved godkjent retur blir kortet som ble brukt ved kjøp kreditert. Dette tar 3-5 virkedager.

Jeg vil være en ambassadør for deres produkter. Hvordan går jeg fram?
Tåler varene å bli sendt i posten?

Varene er godt pakket inn og tåler å bli sendt i posten

Hvor er varene produsert?

Varene er produsert i Norge og på ulike produksjonsteder i utlandet.

Kan jeg handle i nettbutikken med mobil?

Ja, du kan helt trygt handle i nettbutikken med mobil.